کل کل
همه چیز
متن ها ، داستان كوتاه و اشعار ، عشق ، اجتماعی ، سیاسی ، کل کل و...

 سلام به همه ی شما دوستان خوبم که بهم سر میزنید و نظرات خوب خودتون رو میدید

 

 

به دلیل اینکه رای رو به کل کل دادین و از جنگ بین دخترها و پسرها خوشتون میاد سایت کل کل رو به راه انداختم به

سایت www.kal-kal.loxblog.com مراجعه کنید...



نظرات شما عزیزان:

یلدا
ساعت20:51---13 ارديبهشت 1390
سلام خوبی؟؟
ممنون که بمن سرزدین!
شرمنده که دیر جواب دادم.با نامی که گفتین لینک شدین.اگه دوست داشتین منو لینک کنین میتونین به نام :بنویس ازسرخط لینک کنین!
بازم شرمنده که دیرشد....


بنده خدا
ساعت23:28---11 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزيز!
ممنون كه سر زدي وبه وبلاگم توجه داشتي (البته منظورم مطالبشه)
منم خيلي خوشحال شدم كه لينكتون كردم!
بازم به وبلاگ ما سر بزنيد!!!!!!!!!!


nazanin
ساعت17:13---11 ارديبهشت 1390
محسن جون یه راهنمایی می خواستم خیلیا اومدن بهم نظر دادن من میخوام جوابشون بدم نمی تونم کد برام نمیاد که بنویسم و ارسالش کنم نمی دونمچیکار کنم

nazanin
ساعت17:11---11 ارديبهشت 1390
چه جوری عضو بشم؟چه جوری مطالب رو ارسال کنم عزیز؟

عاطفه
ساعت15:34---11 ارديبهشت 1390
سلام کلکم باحال بود؟؟؟؟؟؟

باور کن لینکت کردم ممنون که لینکم کردی بازم بیااااااااااااااااااا


sara
ساعت13:12---11 ارديبهشت 1390
سلام خوبی؟این دفعه با یه داستانه فوق العاده عاشقونه و احساسی آپم پیشنهاد میکنم که بخونی چون پایانه متفاوتی هم داره

sara
ساعت13:12---11 ارديبهشت 1390
سلام خوبی؟این دفعه با یه داستانه فوق العاده عاشقونه و احساسی آپم پیشنهاد میکنم که بخونی چون پایانه متفاوتی هم داره

nazanin
ساعت8:27---11 ارديبهشت 1390
میترسم این احساس تو ، حسی که عاشقه هنوز
آخر به دست روزگار ، ساده عوض بشه یه روز
میترسم این برق چشات که روشنه توی شبام
یه شب به خواست روزگار کوه آتیش شه زیر پام
تو رو دارم و حالا باور ندارم ، از این دنیا دیگه چیزی نمیخوام
اگه قلبمو به تو نسپرده بودم ، همون روزای اول مرده بودم
میترسم از تنها شدن ، از این نگاه رفتنی
ترسمو بیشتر میکنی ، وقتی نمیگی با منی
میترسم از احساس تو ، این حس خوب و موندنی
میترسم از روزی که تو ، حاشا کنی که با منی
وقتی این روزا میدونم مثل خودم خیلی کمه
بی اعتمادم نه به تو، بی اعتمادم به همه
بدبینی من به تو نیست ، اگه دارم شک میکنم
من این روزا به سادگی ، به چشمامم شک میکنم
میترسم از تنها شدن ، از این نگاه رفتنی
ترسمو بیشتر میکنی ، وقتی نمیگی با منی




mahsa
ساعت0:06---11 ارديبهشت 1390
man apaaaaaaaaaaam

bodo biya


عاطفه
ساعت23:50---10 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیز ممنون بهم سر زدی وب توهم بسیار زیباست من لینکت کردم توهم به نام دلشکسته لینکم کن ممنون

mahsa
ساعت22:54---10 ارديبهشت 1390
salaaaaaaaaaaaaaam man ye kuchuloo ap kardam bodo biya

فرناز
ساعت22:45---10 ارديبهشت 1390
سلام
مرسی از حضور و لطفتون
شما هم مطالب جالبی دارید البته نشد همش رو بخونم
شما لینک شدید
با ارزوی بهترین ها برای شما


kaity
ساعت19:54---10 ارديبهشت 1390
عالی بود اپت مثل همیشه خیلی جالبه میسی خبرم کردی

kaity
ساعت19:54---10 ارديبهشت 1390
عالی بود اپت مثل همیشه خیلی جالبه میسی خبرم کردی

یاسمن
ساعت19:49---10 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیز
ممنون از حضور پرمهرتون
ممنون از اظهار نظرتون
لطف دارین
وبلاگ زیبایی دارین
موفق باشین

از وبلاگ کل کلی هم که درست کردین خوشم اومد

در ضمن فکر کنم همشهری باشیم

به پاکترین احساسم لینک شدید

اگه خواستین لینک کنین با اسم وبم..پاکترین احساس..لینک کنید
ممنون

بهترینها رو براتون ارزومندم

زیباست
انتظار طلوع
وقتی
تمام وجودم شب است
از گرمای تن تو میسوزم
صبح
تورا با خورشید عوض میکنم ...


sahar
ساعت19:30---10 ارديبهشت 1390
سلام

لینکت کردم

منو با اسم

کهکشان موزیک

لینک کن

مرسی


nazanin
ساعت17:51---10 ارديبهشت 1390
سلام محسن جون چشم لینگت کردم دوست داشتی منم لینگ کن

hsh74
ساعت16:44---10 ارديبهشت 1390
با سلام... با نام همه چیز لینک شدید من را هم با هر نامی خواستی لینک کن.

hsh74
ساعت16:39---10 ارديبهشت 1390
با سلام...

مسعود
ساعت13:08---10 ارديبهشت 1390
سلام
قشنگی وببلاگم از چشمای قشنگت نشآت میگیره محسن جان با افتخار به اسمه همه چیز لینکت کردم اگه وبلاگم شایسته نگاهت بوده به اسمه پنجره احساس لینکم کن مرسی از محبتت


مسعود
ساعت13:06---10 ارديبهشت 1390
سلام
قشنگی وببلاگم از چشمای قشنگت نشآت میگیره محسن جان
با افتخار به اسمه همه چیز لینکت کردم اگه وبلاگم شایسته نگاهت بوده به اسمه ÷نجره احساس لینکم کن
مرسی از محبتت


setare
ساعت10:55---10 ارديبهشت 1390
دير گاهيست كه تنها شده ام قصه غربت صحرا شده ام وسعت درد فقط سهم من است بازهم قسمت غم ها شده ام دگر آيينه ز من بي خبر است كه اسير شب يلدا شده ام من كه بي تاب شقايق بودم همدم سردي يخ ها شده ام كاش چشمان مرا خاك كنيد تا نبينم كه چه تنها شده ام...
سلام ممنون كه سر زدين شما هم وب خوبي داريد...خوشحال ميشم بازهم به من سر بزنيد...چشم لينك ميكنم


nazanin
ساعت9:28---10 ارديبهشت 1390
ممنون از اومدنت محسن جان وبت زیبا بود

سعید
ساعت7:09---10 ارديبهشت 1390





سعید
ساعت7:07---10 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیز و گلم...
ممنون از این همه لطفت...
وب شما هم خیلی قشنگه،نوشته هاتم که حرف نداره...ایـــــــــــول.
من شما رو با همون اسمی که گفته بودین با افتخار لینکیدم...
اگه دوست داشتین منو با نام عذاب شدید قبر لینک کنین...ممنون.
بازم پیشت میام...


melena
ساعت0:48---10 ارديبهشت 1390
emtiyazam dadammmmm

SAHAR
ساعت22:42---9 ارديبهشت 1390

سلام

مرسی

منو با اسم

کهکشان موزیک

لینک کن

لینکت کردم


پاسخ: سلام آجی سحر خوبی؟ چرا اسم وبت رو نگذاشتی تا بیام وبت و لینکت کنم اومدی حتما اسم وبت رو برام بگذار



نژیلا
ساعت22:33---9 ارديبهشت 1390
سلام مرسی گلم با افتخار فراوان لینک شدی وب جالب داری من رو با اسم وبم لینک کن منتظرتم

Tragzes
ساعت21:32---9 ارديبهشت 1390
Uخیلی باحال بود.

فرشته
ساعت20:28---9 ارديبهشت 1390
سلام داداشی آپت جالب بود
دیدی زود اومدم اخه دوست ندارم داداشم ازدستم ناراحت بشه منم زود اومدم
مرسی خبرم کردی


zahra
ساعت19:31---9 ارديبهشت 1390
افرین

zahra
ساعت19:15---9 ارديبهشت 1390
سلام
مرسی خبرم کردی!
بااینکه دخترم:
ولی بعضیا اینجورین
واقعیته!
البته بعضی از پسراهم....


avisa
ساعت19:08---9 ارديبهشت 1390
سلام بابا من كه هرچي ميزنم كه عضو بشم ميگه كد تصويري اشتباهه

محسن مدیر اصلی وبلاگ
ساعت17:53---9 ارديبهشت 1390
در جواب زهرا خانوم بگم هر موجودی نیاز به جنس مخالفش داره
هم دخترا نیاز به پسرها دارند و هم دخترها


zahra
ساعت16:57---9 ارديبهشت 1390
سلام
خوبید؟؟
اقا محسن پس نتیجه میگیریم پسرا نیاز بسیار شدیدی به دخترا دارن که دوس دارین زود بهشون برسین!!


sabte asrar
ساعت16:23---9 ارديبهشت 1390
salam
man ghablesh oomade budam!
be omide zohoor


pine
ساعت10:00---9 ارديبهشت 1390
سلام

د واسه چی نیام
آره شنیدم چیز هستن اصفهانیا
اتفاقا خیلیم بهشون برمیخوره


Tragzes
ساعت4:33---9 ارديبهشت 1390
هرچی دخترا جوونی خوشکلن اما زیبایی واقعی ماله پیره مردهاست نه پیر زنها ! خوبی محسن جان ؟ از این طرف ! بازم بیا خوشحال میشم.

فرشته
ساعت20:56---8 ارديبهشت 1390

مننمیخوام کل کل کنم


سلام خب چرا شروع به کل کل نمیکنی؟ همه منتظرن



محسن
ساعت20:46---8 ارديبهشت 1390
سلام چطورید؟
کسی میخواد اینجا کل کل کنه ؟؟؟
هر کی میخواد کل کل کنه بسم الله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط محسن(مدیر وبلاگ)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 97
بازدید کل : 67817
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 519
تعداد آنلاین : 1


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه