معذرت خواهی
همه چیز
متن ها ، داستان كوتاه و اشعار ، عشق ، اجتماعی ، سیاسی ، کل کل و...

سلام به همه ی دوستان خوبم که به وبم سر میزنند

راستش آپ امروز مربوط میشه به اینترنت

اینترنت خونه ما تموم شده و نمیتونم دیگه بیام نت الان هم توی کافی نت

هستم و دارم این مطلب رو میزارم

از همه ی شما دوستانم تشکر میکنم و دستشون رو از راه دور می بوسم که میاند وبم

هر موقع وقت بکنم میام کافی نت و به نظرات شما دوستای خوبم جواب میدم

فقط منو شما یادتون نره

دوستووووووووون دارم

راستی از بهترین و عزیزترین کسم هم معذرت خواهی میکنم

این وبلاگش هست میتونید بهش سر بزنید و ازش در مورد من بپرسید

 www.aliasgar.blogfa.com 

راستی به دلیل اینکه من نمیتونم بیام وب هرکی من رو لینک کرده میتونه خودش رو با استفاده از

لینک هوشمند خوش رو لینک کنه ممنون میشم اگه این کهر رو بکنید

خب منتظرم باشید حتما بر میگردم



نظرات شما عزیزان:

فربد تجویدی
ساعت21:03---10 ارديبهشت 1390
سلام دوست گرامی وبلاگت خیلی خوبه امید وارم همیشه موفق باشی ممنون که بهم سر زدی بازم از این کارا بکن

نژیلا
ساعت16:41---10 ارديبهشت 1390
سلام خوبی شرمنده حواسم نبود خب درستش کردم مرسی منتظرتم

نژیلا
ساعت16:41---10 ارديبهشت 1390
سلام خوبی شرمنده حواسم نبود خب درستش کردم مرسی منتظرتم

sara
ساعت9:46---5 ارديبهشت 1390
──██
──██
─▄██▄▄█
─── ─── ▄███▄
─── ──███─███
─── ──▀██▄██▀
─── ────███
─── ─────── ▀██─██▀
─── ──────── ██─██
─── ──────── ▀█▄█▀
─── ─ـ─────────▀───
------------ــ-------ــــــ--ــــ-------─


melena
ساعت5:50---3 ارديبهشت 1390






shalammmmmm[بوسه]

khobi azizam?[لبخند]

up kardamm[نیشخند]

khosh hal misham biyay sar bezaniii[نیشخند]

yadet nare nazar bedi lotfan[نیشخند]

montazere hozore sabzet hastam[چشمک]

boos bye[بوسه]



melena
ساعت5:49---3 ارديبهشت 1390
[بوسه][بوسه][بوسه][قلب][قلب][قلب]
[بوسه][بوسه][بوسه][قلب][قلب][قلب] [بوسه][بوسه][بوسه][قلب][قلب][قلب] [بوسه][بوسه][بوسه][قلب][قلب][قلب] [بوسه][بوسه][بوسه][قلب][قلب][قلب] [بوسه][بوسه][بوسه][قلب][قلب][قلب] [بوسه][بوسه][بوسه][قلب][قلب][قلب] [بوسه][بوسه][بوسه][قلب][قلب][قلب] [بوسه][بوسه][بوسه][قلب][قلب][قلب] [بوسه][بوسه][بوسه][قلب][قلب][قلب] [بوسه][بوسه][بوسه][قلب][قلب][قلب] [بوسه][بوسه][بوسه][قلب][قلب][قلب]



mahsa
ساعت20:41---1 ارديبهشت 1390
salam azize delam man apaaaaaam albate hamishe ap mikonam biya hamrehe man bash bebin che etefagayi to zendegim mishe

mahsa
ساعت17:43---31 فروردين 1390
سلام نفسم من آپم

mahsa
ساعت17:42---31 فروردين 1390
سلام نفسم من آپم

فرشته
ساعت16:04---31 فروردين 1390
آپــــــــــــــــــــــــم بــــــــــــــدوبیـــــــــــ ـــــا

بهار
ساعت14:33---31 فروردين 1390
سلام دوستم
وب جدیدت محشره
دوست جونم لینکت کردم
منو با عنوان وبم بلینک


زهرا
ساعت19:59---29 فروردين 1390
salam nafas bebakhsh ye modat behet sar nazadam booooooooooooos

soad
ساعت16:47---29 فروردين 1390
salam baradar mohsen khubi didi che ba marefatam?hala ba marefat taram misham b webet emtiaz midam u ham bya ru tablighate webe man klik kn khube? zarar nadareemtehaneshhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

mahsa
ساعت16:23---29 فروردين 1390
apaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

ستاره
ساعت18:58---28 فروردين 1390

سلااااااااام

.
.
.
.
.
.
.
.
یه خبره بد دارم
.
.
.
.
.
.
.
یه خورده آروم باش
برو یه لیوان آب بخور
حالا اگه خوردی یه نفس عمیق بکش
.
.
.
.
.
.
.
.
آماده ییی؟؟؟؟
.
.
.
.
.
بگم؟؟؟!!!
.
.
.
.
.
.
.
بگو یکی بیاد کنارت بشینه شاید حالت بد شه
.
.
.
.
گفتی؟؟؟
خوبه
.
.
.
.
.
.
.
.
من دااارم میرم پیش خدااااااااااا
.
.
.
.
.
.
.
ولی خدا گفت برو اونجا خیلی از بنگانم(دوست جونای خودم ناراحت نشینااا) دارن به تو فکر میکنن
منم گفتم چشم
و
دویدم آپ کررددددددددددددم


شكوفه
ساعت18:15---28 فروردين 1390
لطفا ناراحت نشو!من اومدم!!!!!!!!!!!!
گريه نكني ها!
برو بپر بپر كن...لينكت كردم...
منم با همون عنوانه وبم بلينك.
البته با همون جيگول ويگولاش
داداش لينك كردي خبرم كن.


فرشته
ساعت16:37---28 فروردين 1390
سلام داداشی خوبی؟
داداشی خوب اینترنت خونتون وصل کن که زودبه زودبتونی بیای اینجا
زودبیاکه دلمون واست تنگ میشه داداشی
بای


kaity
ساعت16:06---28 فروردين 1390
___________0000________________0000
________00_________________________00
______0_______________________________0
____0__00000___00000___________________0
___0__0000000_0000000___________________0
__0___000000000000000__000000000000000___0
_0_____0000000000000____0000000000000_____0
00______00000000000_______________________00
0_________0000000__________________________0
0___________000____________________________0
0____________0_____________________________0
0___________________________________________0
0__________________________________________0
0__________________________________________0
_0___________000____________000___________0
__0____________00000000000000____________0
___00____________000____000____________00
_____0_____________000000____________0
_______00__________________________
@...............@..........@............@@@@@.........@< br /> @@..........@@......@.....@......@.........@......@..... @
@.@........@.@....@.........@....@.........@....@....... ..@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@...............@....@...... ...@
@....@..@....@....@.........@...............@....@...... ...@
@.....@@.....@....@.........@...............@....@...... ...@
@......@.......@....@.........@................@....@... ......@



آبجي سارا
ساعت11:44---28 فروردين 1390




♫♥♫نت هشتم من...♫♥♫آپم آپم ♫♥♫نت هشتم من...♫♥♫

آپم آپم‌ آپم♫♥♫نت هشتم من...♫♥♫آپم آپم آپم .♫♥♫

♫♥♫نت هشتم من...♫♥♫آپم آپم ♫♥♫نت هشتم من...♫♥♫

آپم آپم‌ آپم♫♥♫نت هشتم من...♫♥♫آپم آپم آپم .♫♥♫





[چشمک][بدرود]



آبجي سارا
ساعت11:44---28 فروردين 1390




♫♥♫نت هشتم من...♫♥♫آپم آپم ♫♥♫نت هشتم من...♫♥♫

آپم آپم‌ آپم♫♥♫نت هشتم من...♫♥♫آپم آپم آپم .♫♥♫

♫♥♫نت هشتم من...♫♥♫آپم آپم ♫♥♫نت هشتم من...♫♥♫

آپم آپم‌ آپم♫♥♫نت هشتم من...♫♥♫آپم آپم آپم .♫♥♫





[چشمک][بدرود]



ابیات نافرجام
ساعت7:05---28 فروردين 1390
سلاااااااااااااام.
خسته نباشی. ببخشید یه عالمه امتحان دارم نمی رسم بیام وب.
با اسم ابیات نافرجام لینکم کن


sara
ساعت23:15---27 فروردين 1390

.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥
.......................................♥
سلام دوست عزیزم بازم یه داستان عاشقانه ی واقعییه دیگه.بهم سربزن

[گل]نظر یادت نره3


mahssa
ساعت12:57---27 فروردين 1390
salam azize delam bodo biya apaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam: *

pine
ساعت23:41---26 فروردين 1390
سلام

داشتم که کار 1 دقیقه و اندی آماده میکردم.بالاخره این وب ما تبلیغم میخواد دیگه


محمد
ساعت18:48---26 فروردين 1390
سلام.
آقا واقعا گل کاشتی.خیلی وب خوبه
یه سری هم به ما بزن.
میتونم یه خواهشی کنم؟
اگه میتونم پس اگه زحمتی نداره روی بنر زیر مطلب کلیک کنید.خیلی ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 26 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط محسن(مدیر وبلاگ)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 67816
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 519
تعداد آنلاین : 1


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه